مصاحبه آرشیو خبر ها
بخش دوم مصاحبه ماروتا : الکس ساندرو می ماند؛  وضعیت نهایی امره جان تا 10 روز آینده مشخص می شود؛  میلینکوویچ ساویچ یک استعداد بزرگ است

بخش دوم مصاحبه ماروتا : الکس ساندرو می ماند؛ وضعیت نهایی امره جان تا 10 روز آینده مشخص می شود؛ میلینکوویچ ساویچ یک استعداد بزرگ است

جوزپه ماروتا در بخش دوم مصاحبه اش اظهار داشت وضعیت نهایی امره جان تا ده روز آینده مشخص می شود، یوونتوس تصمیم گرفته در جلسه هفته آینده با الکس ساندرو قرار داد این بازیکن برزیلی را تمدید کند.

 

بیانکونری درحال برنامه ریزی برای فصل آینده است، اما الکس ساندرو به منچستریونایتد برای انتقال به این تیم انگلیسی لینک شده است.

 

ماروتا در گفت گوی عصر امروز به خبرنگاران گفت:

 

خب … بگذارید بگویم ما در حال نزدیک شدن به چندین بازیکن هستیم تا نقاط ضعف خود را تقویت کنیم.

 

ما می خواهیم برویم و کارهایی را انجام دهیم که منعکس کننده ی تجربه ی ما در چند سال اخیر است.

 

الکس ساندرو؟

 

ما بزودی با مدیر برنامه و نمایندگان الکس ساندرو ملاقات خواهیم کرد، ما هفته آینده یکدیگر می بینیم و من فکر می کنم شرایط برای تمدید قرارداد مطلوب است و این اتفاق خواهد افتاد.

 

انتظار می رود که امره جان در پی انتقالی آزاد و پس از فینال لیگ قهرمانان اروپا به یوونتوس بپیوندد، ماروتا از آخرین وضعیت این بازیکن سخن گفت:

 

واضح است امره جان در موقعیتی قراردارد که قرارداد او 30 ژوئن به اتمام می رسد و بازیکن آزاد می شود. من نمیتونم این موضوع را پنهان کنم که به او علاقه داریم.

 

او یک بازیکن جذاب برای بسیاری از باشگاهاست و من برای جذب او خوش بین هستم زیرا یوونتوس یک باشگاه بزرگ و امره جان یک بازیکن بزرگ است.

 

او اکنون بازیکن لیورپول است ولی تصمیم گرفته باشگاه فعلیش را ترک کند، ما شانس بالایی برای جذب او داریم. من فکر می کنم تکلیف این انتقال نهایتا تا 10 روز آینده بسته شود.

 

یکی دیگر از هافبک هایی که برای پیوستن به شما لینک شده، سرگی میلینکوویچ ساویچ هافبک لاتزیو است، درباره او صحبت کنید:

 

او استعداد بزرگی است، اما من می خواهم توضیح دهم که ما از ارزش او در بازار آگاهیم و به او علاقه مندیم، ما مسیر انتقال او را رها نکرده ایم.

 

از جمله چیزاهای دیگری که می توان گفت این است که تیم ما امروز با توجه به اهدافی که دربازار داریم یک تیم رقابتی است و خواهد بود که این موضوع هدف اکثر باشگاه های اروپاییست.

 

ما تعدادی معامله مهم در راه داریم اما آنها منعکس کننده یک نام نیستن.

 

پائول پوگبا؟

 

بازگشت پوگبا فقط در حد یک فانتزی در نقل و انتقالات است.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
محمدرضا طاهری منش
محمدرضا طاهری منش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: